-20 år-


Salongen som startades 2006 firar 20 års jubileum i år och det känns konstigt,
att tiden gått så snabbt. Många av er har ju varit mina kunder ända sedan starten,
vilket jag är mycket tacksam för. 

Jag (Jeanette) arbetar som frisör och med hårförlängningar, samt lashlift,
men har från i år tagit paus från kosmetisk tatuering och fransförlängning tillsvidare,
förutom i absoluta undantagsfall.


Alex, barberaren, har redan varit här i snart 7 år och fortsätter bygga en stabil kundkrets,
då han är mycket omtyckt.

Han driver eget under namnet ”Barber Alex
Alex klipper med sax och maskin, pojkar och män, både hår och skägg.

Sedan drygt ett år har salongen haft nöjet att samarbeta med  Renad,
och hennes företag ” Hair by Renad”.


Men från Juni -26 har Renad tyvärr valt att söka sig vidare, 
och finns nu på Crown&Comb.
Vi tackar för denna tid och önskar henne stort lycka till i fortsättningen.


*************
Vi har i år även tagit hem en ny produktserie, från Hjärtligt, 
som nog kommer bli en favorit för många.